вівторок, 16 лютого 2016 р.

Проект "Пташина їдальня"

Тип проекту: iндивiдуальний, проект-завдання.
Мета:
а) формування екологiчних знань, навичок;
б) виховувати любов до природи, бажання оберігати птахів в зимовий період від смерті через голод.
Завдання: наповнювати годівнички кормом для птахів.

Виконання проекту передбачає систематичнi спостереження за видовим складом птахiв, що прилiтають взимку до годiвнички, та наповнення годіничок кормом.

Учні роздiлені на такi групи:
1. Гемська, Грещук
2. Дільна, Івахів
3. Марчук, Натяга
4. Олійник, Пюрко
5. Тарнавський, Хамуляк

Перший етап — вивчення літератури про зимуючих птахів, їх корми та живлення. Складання інформаційного довідника «Пташина їдальня» про зимуючих птахів.
Другий етап — виготовити аплікації "Хто прилетів до годівнички?".
В цю роботу діти вклали свою любов до природи та закликали інших піклуватись про наших менших друзів. Адже на уроках не одноразово діти дізнавалися, як тяжко доводиться птахам, що залишились зимувати у нашому селі. Своєю роботою діти закликали всіх створювати годівнички та турбуватися про пташок взимку.
Третій етап – написати текст-розповідь «Пташина їдальня», та виготовити збірочку.

Захист. Висновки:
-Хто прилiтав? 
-Чи вистачило корму?
-Як будемо зустрiчати нових друзiв наступної зими?
Вiдповiдь на кожне з наведених питань може стати предметом обговорення на уроцi, на виховнiй годинi. 
Аплікація "Хто прилетів до годівнички?"

Інформаційний довідник "Пташина їдальня"

Фото на згадку

Немає коментарів:

Дописати коментар