Тип проекту: iндивiдуальний,
проект-завдання.
Мета:
а) формування екологiчних знань,
навичок;
б) виховувати любов до природи, бажання оберігати птахів в зимовий період від смерті через голод.
б) виховувати любов до природи, бажання оберігати птахів в зимовий період від смерті через голод.
Завдання: наповнювати годівнички кормом для птахів.
Виконання проекту передбачає
систематичнi спостереження за видовим складом птахiв, що прилiтають взимку до
годiвнички, та наповнення годіничок кормом.
Учні роздiлені на такi групи:
1. Гемська, Грещук
2. Дільна, Івахів
3. Марчук, Натяга
3. Марчук, Натяга
4. Олійник, Пюрко
5. Тарнавський, Хамуляк
Перший етап — вивчення літератури про зимуючих птахів, їх корми та живлення. Складання інформаційного довідника «Пташина їдальня» про зимуючих птахів.
Другий
етап — виготовити аплікації "Хто
прилетів до годівнички?".
В цю роботу діти вклали свою
любов до природи та закликали інших піклуватись про наших менших друзів. Адже
на уроках не одноразово діти дізнавалися, як тяжко доводиться птахам, що
залишились зимувати у нашому селі. Своєю роботою діти закликали всіх створювати
годівнички та турбуватися про пташок взимку.
Третій етап – написати текст-розповідь «Пташина їдальня», та
виготовити збірочку.
Захист. Висновки:
-Хто прилiтав?
-Чи вистачило корму?
-Як будемо зустрiчати нових
друзiв наступної зими?
Вiдповiдь на кожне з наведених питань може стати
предметом обговорення на уроцi, на виховнiй годинi.
| Аплікація "Хто прилетів до годівнички?" |
| Інформаційний довідник "Пташина їдальня" |
| Фото на згадку |
Немає коментарів:
Дописати коментар